poniedziałek, 18 stycznia 2016

Cielcza

Kolejna pocztówka z tagu,

"Tag zamkniętych oczu", kartka od Inkarri.

Hejka!
  Jak Wam mija poniedziałek? U mnie tak sobie, ponieważ dopadła mnie choroba :( Nie jest źle, ale muszę siedzieć w domu znowu. W każdym razie, posprzątałam, obiad zrobiłam, trochę zmian na blogu też jest :) Teraz czas na post! A dzisiaj ponownie pocztówka z tagu z forum i ponownie od Inkarri :) Dziękuję bardzo!
Pocztówka prezentuje się tak :
  Na pocztówce ukazany jest Kościół pw. Św. Małgorzaty. Jest to akryl na płótnie, dlatego wygląda tak bardzo malowniczo :) Gosia napisała, że Cielcza to wieś, w której według legend odbywał się sabat czarownic. Pocztówka jest śliczna, kolory ma przepiękne. Cieszę się, że ją dostałam! 
  Chcę jeszcze napisać, że dzisiaj dołączyłam do kolejnej listy blogów postcrossingu :) Linki do dwóch list, w których jestem wspomniana, widnieją po prawej stronie mojego bloga. Można znaleźć tam również blogi, które obserwuję i link do nowo wydanej strony mojego przyjaciela :) Takie zmiany, a muszę zdradzić, że to jeszcze nie koniec!
Miłego wieczoru,
Cześć!

12 komentarzy:

  1. ładna kartka. taka inna. widokowa, ale nie będąca zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza myśl: jeny jaka nazwa :P pierwszy raz słyszę. Pocztówka ciekawa, aczkolwiek za malowanymi nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kartki malowane, a ta prezentuje się naprawdę pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też podobają mi się takie malowane pocztówki :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spojrzeć na tę listę blogów pocztówkowych :)
    Ja cały ubiegły tydzień przeleżałam, więc życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa pocztówka.
    Życzę zdrówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! ojj.. coś o tym wiem, bo również mnie rozłożyło. Tak więć życze szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stwierdzam,że z tego naszego forum to bardzo ciekawe kartki przychodzą :) A co się dziwić, fajne kartki od fajnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!