poniedziałek, 14 marca 2016

Nowości z PC

W mojej skrzynce ostatnio pojawiło się dużo pocztówek z PC

Muszę Wam Je pokazać ;)

Hej!
  Na początku chcę przeprosić za zmniejszoną częstotliwość postów, powodem jest brak czasu i często zmęczenie :( Mam takie dni, w których robię bardzo dużo rzeczy i nie mam siły na post, a są dni, w których po prostu nic mi się nie chce i nie chcę pisać, jak nie wiem co właściwie chciałabym zawrzeć w poście. Mam dużo pocztówek, ponieważ ostatnio poczyniłam trochę wymian oraz właśnie uaktywniło się moje konto na PC i PU. Pamiętacie jak pisałam, że w sumie to nie wiem jak z tym będzie, ponieważ ciągle pocztówki mi wiszą i nie chcą dojść do adresatów? Ostatnio dotarło parę moich pocztówek (do Szwecji priorytet szedł ponad 50 dni :o ) i kilka kartek znalazło się w mojej skrzynce ;) 
  Zaczęło się robić ładnie, ja już jestem zdrowa, więc zaczynam robić te wszystkie rzeczy, które sobie planowałam. Muszę się Wam pochwalić, ostatnio wróciłam do biegania! W niedzielę byłam pierwszy raz po złamaniu nogi i czuję się świetnie ;) Czasami ta noga jeszcze boli, ale trzeba żyć normalnie, ja biegać uwielbiam, więc musiałam do tego wrócić! Oby teraz było tak ładnie jak dziś, słoneczko rozpieszcza :) Idealna pogoda do biegania!

Okej, pokażę Wam pocztówki:
  Czy ta pocztówka nie jest przepiękna? Ogólnie wolę widoki, ale takie kartki również często przypadają mi do gustu! Dotarła do mnie z Czech i jest wypisana po polsku, więc dla mnie jest to wyjątkowe ;)
 
  Estonia dotarła do mnie całkiem niedawno. Bardzo ciekawa pocztówka, podoba mi się ;) Pocztówek z mapami mam niewiele, nigdy o nie jakoś nie walczyłam, ale miło mi dostać takie cudo ;) To moja pierwsza pocztówka z Estonii, więc ma ona duże znaczenie ;) Latarnia morska przypomina mi wakacje, po dzisiejszym słonecznym dniu chciałabym znaleźć się nad morzem, ale wakacje coraz bliżej! ;) Bardzo przyjemne kolory, jestem na TAK!

  Jak Wam się podobają? Coś nowego z PC albo PU u Was się znalazło?

Miłego wieczorku!

12 komentarzy:

  1. Piękne pocztówki :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne, zwłaszcza ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga kartka bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie bardzo ładne, ja z Estonii jeszcze nic nie mam, więc Tobie gratuluję zdobyczy :)
    Życzę dużo pogody i miłego biegania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka z Czech jest śliczna! Love it <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Pocztówka z mapką i to jeszcze z Estonii? Świetna sprawa! Mam tylko jedną kartkę z tego kraju, choć jak tak teraz myślę, to nawet nie pamiętam jak ona wygląda :o Gratuluje nowego kraju!
    Do mnie nic nowego nie dotarło, ponieważ sama nic nie wysyłam od listopada przez PC i PU.
    Życzę pogody do biegania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Kochana :)! Powiem Ci, że mnie ostatnio tak samo zmęczenie dobija i nie mam czasu na wiele rzeczy. Przesilenie daje się we znaki... Powiem Ci, że planuję powrót na PC, więc mam nadzieję, że i u mnie pojawią się nowe karteczki :D! Choć zobaczymy jak to będzie z funduszami, ostatnio spłukałam się na amen...
    Bieganie? Planuję się wybrać nad jezioro na małą rundkę - to będą moje początki :D! Samochód już sprawny, więc nie będę miała problemu, żeby tam dojechać. Tutaj na osiedlu gdzie mieszkam jakoś tak nie mogę się ruszyć, wolę jednak inne okoliczności przyrody :D.
    Estonia - gratuluję takiego okazu, to właśnie ta kartka podoba mi się najbardziej z tych zaprezentowanych w tym poście :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze że lepiej się czujesz :) U mnie ostatnio też krucho z postami. Najpierw zepsuł się aparat i szwankował laptop, też zima zaczęła działaś na mnie przytłaczająca. Teraz zaś mamy generalny remont kuchni. Niby tylko jedno pomieszczenie ale przy takim remoncie robi się taaaaki bałagan, który także mnie tak przytłoczył że aż do niczego nie mam chęci. Ale nadchodzi wiosna, mam nadzieję że śnieg juz nie spadnie a przybędą nowe chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie kartki mają w sobie to coś, choć dla mnie mapka lepsza :D Też ostatnio jestem dosyć często zmęczona i zaczyna mnie to lekko irytować, bo nie mam ochoty na nic :/ Mam nadzieję, że z nogą się nic nie pogorszy i wszystko będzie jak byc powinno! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta secesyjna pocztówka jest przeurocza <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia, a kartki mają w sobie coś szczególnego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!