sobota, 5 marca 2016

Gambia

Pocztówka egzotyczna

Wygrana w konkursie u Sławka.

Hej!
  Witam Was w marcu, a w marcu jak w garncu. Widać to za oknem, raz śnieg, raz deszcz, raz słońce. No cóż, trzeba się przyzwyczaić! Dziś akurat słoneczko zaszczyciło Śląsk swoją obecnością, bardzo mnie to cieszy ;) Dawno mnie nie było tu, życie trochę mnie pochłonęło. Parę rzeczy do załatwienia plus zwyczajny brak weny (na brak pocztówek nie mogę narzekać, ponieważ ostatnio wiele zagościło w mojej skrzynce!). Dziś wracam do Was z dość egzotyczną pocztówką! Muszę Wam powiedzieć BIERZCIE UDZIAŁ W KONKURSACH, serio warto! Ja sama się o tym przekonałam ;) 
  Właśnie popijam sobie soczek marchewkowy (musiałam prosić o pomoc w otwarciu, ahh, nienawidzę odkręcanych kapsli!) i zaraz chyba zabiorę się za kromkę domowego chleba (jeszcze cieplutka, masełko na niej samo się rozpływa). Okej, wiecie już co teraz robię, więc myślę, że czas na pocztówkę.
Mimo, że nie jest to widok, to muszę przyznać, że bardzo afrykańska jest ta pocztówka ;) To moja pierwsza zdobycz z Gambii, więc bardzo się cieszę, ze ją mam! Dziękuję Sławku ! ;)


A Wy, wygraliście jakieś pocztówki, dzięki którym możecie wpisać nowe państwo do Waszej kolekcji? Bierzecie udział w konkursach, czy raczej się od tego izolujecie? Macie już coś z Gambii?
Miłego wieczorku!

19 komentarzy:

  1. O, jaka egzotyczna pocztówka! Z Afryki mam zaledwie 4 kraje. A ostatnio w konkursie wygrałem m. in. pocztówkę z Serbii - nowe państwo w mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie mam mało pocztówek z Afryki, więc wygrana bardzo mnie ucieszyła :) Gratuluję nowego państwa!

      Usuń
  2. Piękna i egzotyczna. Zazdroszczę ;) Udało mi się zwyciężyć w konkursie tylko raz i była to pocztówka polska, ale bardzo ładna. Co jakiś czas biorę udział w jakiś konkursach i może w końcy coś uda mi się wygrać :)
    Swojski ciepły chlebek mmmmmm, ale mi smaka narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś musi się udać ;) A chleb jest bardzo łatwo zrobić, tylko trzeba mieć zaczyn, potem już nie jest aż tak źle, a warto :) Polecam!

      Usuń
  3. Jejku,ale egzotyczna pocztówka! Gratuluję wygranej :)
    Co do Afryki to w mojej kolekcji jest już kilka państw - RPA, Tunezja, Maroko, Uganda, Algieria, Etiopia, Ghana. Gambii jednak nie mam ;)
    Wygrałam kiedyś pocztówkę z Barbadosu wysłaną z tej wyspy ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ooo, super wygrana! Perełka w kolekcji ;)

      Usuń
  4. Pewnie pijesz mój ulubiony sok Marwit jednodniowy <3
    Biorę udział w konkursach jak tylko trafiam na nie :D Raz wygrałam, ale to jeszcze kiedys u agneskowa.blogspot.com. Wtedy chyba 30 pocztówek. Zazdroszczę ci Gambii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Marwit, bardzo dobry, ale ten kapsel to niewypał :( 30 pocztówek, to musiałeś mieć mega szczęście!

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej :) Mi udało się wygrać kilka pocztówek z Polski, raz chyba tylko z Niemczech :) Gambii jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty byś musiała zaczać "robić łapy" na siłowni żeby w końcu zacząć sobie sama odkręcać butelki xDDDDD
    Jadziem do Gambii, bardzo mi się podoba ta pocztówka :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, na siłownię trzeba iść! :D Dawaj, jedziemy. Autobusem numer 6!

      Usuń
  7. Ciekawa pocztówka :)! Gratuluję wygranej.
    Co do pogody - u mnie śniegu nie było, ale szarówka i deszcz to standard ostatnimi dniami.
    Sok marchewkowy i kapsel? Nie cierpię tego!!! Zawsze Marwity odkręcam przez chusteczkę albo szmatę kuchenną jak jestem w domu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Ja zawsze zlecam to zadanie chłopakowi, albo komuś kto jest obok mnie ;)

      Usuń
  8. Ja wygrałam pocztówki dwa razy, ale nie przedstawiały żadnego kraju. Ale nie ważne skąd pocztówki, bardzo fajnie jest wygrać konkurs i dostać nagrodę :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję wygranej, tym bardziej, że to naprawdę egzotyczny kraj, o który ciężko w postcrossingowym światku. ja niestety Gambii nie posiadam, ale może kiedyś?
    sama w konkursach biorę udział wychodząc z założenia, że kto nie gra, ten nie wygrywa. parę razy udało mi się coś wygrać, ostatnio dostałąm kopertę z kilkoma pocztówkami z państw śródziemnomorskich, z których niesamowicie się cieszę :)

    swojski chleb - jak najbardziej na tak. masełko - jak najbardziej na tak, ale tego drugiego ostatnio nie mogę używać więc opis tej ciepłej kromki mnie aż boli :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję cudownej pocztówki!
    Oczywiście biorę udział w konkursach, i sporo razy udało mi się nawet wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej! Sama też biorę udział w konkursach. Zawsze jest to szansa na powiększenie kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) Nie wiem czy w bloggerze zmienia się to automatycznie, ale chciałam tylko poinformować, że zmieniłam adres (i nie tylko) bloga na http://miivial.blogspot.com/ :) Dziś tylko wszystkich informuję, ale od jutra zacznę wszystko nadrabiać :) Trzymaj się ciepło! :)

    Gratuluję wygranej! Bardzo rzadki kraj Ci się trafił :) Sama jeszcze nie mam nic z tego miejsca, więc zazdroszczę! Choć sama kartka na pewno nie byłaby moją ulubioną :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!