czwartek, 26 listopada 2015


Hej!
Jestem Monika i postanowiłam pisać o mojej pasji jaką jest kolekcjonowanie pocztówek.
Zarówno tych, które sama przywiozłam jak i tych, które dostaję :) To dla mnie okno na świat, dlatego też blog nazwany jest "kartki na świat". Długo męczyłam się z wymyśleniem nazwy, ale z pomocą przyszedł mi mój niezawodny przyjaciel, dziękuję Ci bardzo (wiem, ze to czytasz) :)

Moja kolekcja jest dość pokaźna, więc chciałabym opisać te kartki, które bardzo mi się podobają lub kryją za sobą jakąś ciekawą historię.
Chciałabym skupić się na samych pocztówkach, choć postaram się przybliżyć też miejsce, z którego ona pochodzi. Najbardziej chciałabym się z Wami podzielić moimi przeżyciami dotyczącymi tych miejsc, a nie danych, które możecie sobie wklepać w Internet. 
Wiem, że w sieci krąży wiele takich blogów, ale według mnie każdy z nich jest wyjątkowy przez to, że pisze go inna osoba. Postaram się aby mój również należał do tych wyjątkowych oraz ciekawych :)
Warto też zaznaczyć, że jest to mój pierwszy blog, więc liczę na zrozumienie. Uwagi oraz porady mile widziane :)
Myślę, że jak na pierwszy dzień wystarczy.

Lecę spać, dobrej nocy! 

3 komentarze:

  1. wiem, że wiesz, że czytam :)
    powodzenia życzę, oby się to rozkręciło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Moniko! Trafiłam tu przez przypadek, bo zobaczyłam Twój komentarz na innym blogu i postanowiłam zajrzeć, a tu taka niespodzianka i kolejny pocztówkowy blog! Jak miło :) Dołączam do grona obserwatorów i z chęcią będę śledziła Twoje pocztówki!
    Pozdrawiam,
    Kinga z bloga https://kingway007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Miło mi, że mój blog Ci się podoba :) Zapraszam jak najczęściej.

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz!