piątek, 27 listopada 2015

Wrocław

Cześć!
 
  Długo zastanawiałam się jakie kartki powinny być tematem tego postu. Jako, że jest on wyjątkowy (pierwszy zgodny z tematem bloga) musi opisywać wyjątkowe miasto. Chciałam postąpić patriotycznie, więc wybrałam miasto w Polsce. Stolicą nie jest, ale według mnie jest wyjątkowy.
Tak, mowa o Wrocławiu (jak można przeczytać w tytule :P).

  Tegoroczne wakacje były moimi najdłuższymi, ponieważ w maju zdawałam maturę. Przez większość czasu pracowałam, ale w ostatnim miesiącu dużo podróżowałam. Byłam również we Wrocławiu. Mam dużo kartek z tego miasta, lecz i tak postanowiłam kupić sobie jeszcze jedną,w sumie czemu nie :)
Do tego postu wybrałam trzy pocztówki, które są moimi wrocławskimi ulubieńcami :

 1.

Pocztówka kupiona w lokalnym Empiku. Razem z chłopakiem spędziliśmy tam chyba 2 godziny (z miłości do książek
i innych Empikowych gadżetów). Bardzo mi się ta kartka podoba, ponieważ jest oryginalna. Przedstawia słynne krasnale, które nadają miastu uroku i sprawiają, że jest wyjątkowe. Niestety nie udało mi się zobaczyć ich wszystkich, lecz może kiedyś spełnię te marzenie :) Te tutaj wyglądają jak narysowane. Dodaje to pocztówce charakteru i sprawia, że jest inna niż wszystkie :) Mam nadzieję, że się Wam spodoba i będąc we Wrocławiu sobie ją sprawicie. Nie była bardzo droga, a jest trochę większa niż standardowe pocztówki :) Serdecznie polecam!



















2.
Pocztówka, którą dostałam rok temu :) Znowu przedstawia krasnale, tym razem w trochę innej odsłonie. Bardzo żywe kolory sprawiają, że uśmiecham się patrząc na tę pocztówkę. Bardzo podoba mi się te zestawienie i uważam, że podkreśla ono niebanalność kartki. Podoba mi się również to, że każdy krasnal jest podpisany i to w oryginalny dla niego sposób.


3.
Krasnali już nie mam, więc wybrałam kolejną atrakcję Wrocławia. Pocztówka przedstawia fontannę multimedialną,
do której mam wielki sentyment. Pamiętam jak poszłam z chłopakiem na spacer i akurat trafiliśmy na pokaz :) Piękny efekt świateł, który idealnie komponuje się z muzyką. Po prostu cudo! Kto widział ten wie o co chodzi, a kto nie widział to zachęcam do wybrania się do Wrocławia na taki spektakl.


























  We Wrocławiu polecam oczywiście również Zoo. Bardzo dobrze zorganizowane miejsce zapewniające dużo wrażeń. Foczki są bardzo przyjazne i skore do zabawy a Afrykarium zachwyca rozmiarem.

  To tyle na dziś. Mam nadzieję, że post kogoś zainteresuje i zachęci do śledzenia mojego bloga:)
Miłego wieczoru!

3 komentarze:

  1. Witam nową blogowiczkę! Pocztówki ciekawe, ostatnia najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, witam ! Cieszę się, że Ci przypadły do gustu pocztóweczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza kartka z krasnalami jest cudowna! :D Pewnie też bym taką kupiła!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!