niedziela, 29 listopada 2015

Szczyrk

Wieczorny spacer po górach :)

Hej :)


  Na początek chcę napisać, że bardzo miło mi widzieć zainteresowanie blogiem i pierwsze komentarze. Dziękuję za to, ponieważ to bardzo motywuje, szczególnie na początku :) Jestem dopiero na starcie i uczę się blogowania, ale mam nadzieję, że uda mi się zrobić blog, z którego będę dumna :) Jeżeli zainteresuje Was mój wpis to zachęcam do napisania kilku słów :) Z góry bardzo dziękuję!

  Jeszcze jedna sprawa zanim napiszę o najważniejszym. Biorę udział w wydarzeniu "Pocztówkowe Elfy" na fb. Pewnie już znacie to wydarzenie, ale jeżeli nie to zachęcam również do dołączenia . Chętnie wyślę i dostanę pocztówkę od czytelniczki/czytelnika lub "przypadkowego przechodnia" bloga.

  Okej, przechodzę do tematu postu. A tematem jest Szczyrk, a konkretniej pocztówka ze Szczyrku. Jest w mojej kolekcji od wczoraj. Rodzice wybrali się na weekend w góry i nie zapomnieli o prezencie dla mnie :) Postanowiłam, że każdą nową pocztówkę umieszczę na blogu, więc dziś zapraszam Was na wieczór w górach (a jak akurat tam mieszkacie to mam nadzieję, że miło będzie się Wam czytało o rodzinnej miejscowości).
Chcę, żeby było klimatycznie i prezentuję Wam pocztówkę w takim oto towarzystwie. Myślę, że od czasu do czasu będę dodawać pocztówki w jakimś innym otoczeniu :) Czasem ponosi mnie moja wyobraźnia i choć jestem typem ścisłowca to lubię pobawić się w artystkę :P Poza tym chcę się czasem pochwalić moimi wypiekami (gównie babka i brownie, ale zawsze coś :D). Pocztówka sama w sobie może nie jest oryginalna, w swojej kolekcji dużo mam tego typu pocztówek i mogę się założyć, że Wy również choć jedną taką macie. Biała ramka i charakterystyczna czcionka. Mimo wszystko lubię takie pocztówki, bardzo podoba mi się ten styl. Zdjęcia w większości są dopasowane kolorystycznie, a na tym największym są zaznaczone szczyty i ich wysokość, można więc powiedzieć, że pocztówka jest edukacyjna :P Trochę nie bardzo pasują mi kolory zdjęcia na dole z ludźmi w schronisku. Swoją drogą ciekawi mnie co trzeba zrobić, żeby być na pocztówce? Chętnie bym sobie kupiła taką pocztówkę ze swoim zdjęciem, czemu nie :P Ogólnie kartka mi się podoba, choć nie wyróżnia się czymś tak bardzo :) Po prostu jest ładna.





  Na dziś to chyba wszystko, trochę się rozpisałam (czasem nie na temat :P ). Mam nadzieję, ze mimo to post jest ciekawy.
Dobrej nocy!




6 komentarzy:

  1. Całkiem ładna, dobrze, że ma napis - takie bez napisu, są dla mnie nieco niedorobione :P A ciasta chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię pocztówki z gór, mam trochę ich w swojej kolekcji. Kiedyś byłem w okolicach Szczyrku, ale pocztówki nie posiadam.
    Także biorę w wydarzeniu "Pocztówkowe Elfy" na fb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy sposób prezentacji pocztówek! Chętnie wyskoczyłbym do Szczyrku na ciasto i kawę :) Tym bardziej,że to w moim województwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No rzeczywiście, to zdjęcie z ludźmi na dole jakoś niespecjalnie pasuje do reszty, ale mimo to kartka jest b. ładna. Mam kilka kartek w tym stylu, właśnie tego wydawnictwa i wszystkie są do siebie bardzo podobne. górskie widoczki i charakterystyczna czcionka.
    A ja się mogę pochwalić, że zostałam uwieczniona na pocztówce, ale NIESTETY jej nie mam i marne szanse żebym ją zdobyła, gdyż to było bardzo dawno temu :( Zresztą wspomniałam kiedyś o tym tutaj ;) http://skrzynkapelnawrazen.blogspot.com/2015/09/polska-fryderyk-chopin-w-warszawie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!