czwartek, 11 lutego 2016

Tajwan

Dawniej największy budynek świata.

na pocztówce dziś Taipei 101!

Hej!
  Przepraszam za moją ostatnią, dość długą, nieobecność. Trochę spraw musiałam załatwić, a i choroba wróciła :( Niestety nie mogę dużo patrzeć na ekran, więc post dziś będzie krótki. Wczoraj prawie nadrobiłam zaległości w czytaniu Waszych blogów, parę postów mi jeszcze zostało. Pocztówkę dostałam z wymiany na fb, wybrałam sobie też inne, ale poprosiłam również o pamiątkę z kraju tej osoby.

  Pocztówka jest wymiarowo trochę większa, niż standardowo. Podobają mi się kwiatuszki na pierwszym planie. Budynek nawet na pocztówce robi wrażenie, na żywo musi być potężny. Ma on 509,2m wysokości. Podoba mi się, że kartka jest podpisana, ale podpis nie narzuca się za bardzo.

    To jeszcze mam taką ciekawostkę:
 
 PS. Jak Wam się podoba nowy nagłówek bloga?
Trzymajcie się ciepło,
Pa!

 

 

13 komentarzy:

  1. jakość, nie ilość ;) zdrowiej!
    a sam budynek robi wrażenie. żeby nie Burj Khalifa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kartka, robi wrażenie :). Życzę szybkiego powrotu do zdrówka! A nagłówek całkiem fajny ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widok ze szczytu wieży musi być piękny :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widok z tego budynku musi być niesamowity! Chętnie bym się tam wdrapała, jednak Tajwan to chyba nie miejsce, które prędko odwiedzę :D
    Życzę zdrowia! W sumie to nie wiem, jak w Polsce, ale tu pogoda zdecydowanie sprzyja chorobom - raz słońce, raz deszcz, a do tego wiatr :/ Oby pogoda się poprawiła!
    Nagłówek całkiem sympatyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. te najwyższe budynki świata zawsze robią na mnie wrażenie i chciałabym kiedyś wspiąć się na któryś, żeby zobaczyć jak świat wygląda z takich 500 metrów.

    nagłówek bardzo sympatyczny. i oczywiście życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w Polsce nie chcą zbudować większego budynku, niż Pałac Kultury i nauki. Na razie możemy się zachwycać budynkami innych krajów. Świetna pocztówka do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Budynek na pocztówce robi wrażenie, w końcu to 0,5km w górę. Piękne czyste niebo w tle, więc czegóż chcieć więcej, bardzo ładna kartka, a nagłówek uroczy ;)
    PS. Dziękuję za Sztokholm - mega piękna pocztówka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nagłówek bloga świetny! A pocztówka fajna, robi wrażenie. Z Tajwanu otrzymałem już kilka pocztówek przez PC.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłowek jest ekstra! Budynek wygląda imponująco! Przypomina mi gre, gdzie budowało się takie budynki z wachających pięter :P

    OdpowiedzUsuń
  10. z Taipei 101 kartkę już mam, ale w nieco innej formie ;) Ciekawe jak wygląda na żywo i jaki z tego budynku musi być widoK! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny na blogu. Dodaję blog na boczny pasek obserwowanych. Milutko tutaj!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!