poniedziałek, 22 lutego 2016

Zachodnie Tatry

Pocztówka z forum.

Od Romanka z geo RR ;)

Hej!
  Powiem Wam, że ja to jestem udana :P Właśnie usunęłam post z Londynem, przez przypadek...Ehhh. Ten post ogólnie był dla mnie pechowy, najpierw skany mi się nie udawały, potem czcionka mi się nie podobała i nie mogłam jej zmienić. Cóż, nie będę powtarzać tamtego wpisu, po prostu wrócę do Londynu, jak jeszcze coś ładnego stamtąd dostanę ;) Postanowiłam więc pokazać Tatry i pocztówkę z mojej ulubionej serii z postrabbit (tak, wszędzie już napisałam, że te pocztówki mi się podobają, ale taka jest prawda! ;D).

  Te zdjęcie gór jest prześliczne, już nie mogę się doczekać lata i wycieczek po szlakach! Mamy plany z przyjaciółmi, żeby znowu zrobić jakiś wypad w wakacje, myślę, że to genialny pomysł. W tamtym roku bawiliśmy się super, w tym nie może być inaczej!
  Jak tam u Was nowy semestr? Zapowiada się katorga, czy na luzie? Teraz miesiąc i znowu wolne, bo święta ;) Powoli trzeba już szykować pocztówki do wysyłania, mam nadzieję, że mimo podwyżek cen znaczków uda mi się wysłać ich dość sporo. A Wy macie w planach jakieś wielkanocne pocztówki?
Miłego wieczorku i w sumie to dobranoc! ;)

13 komentarzy:

  1. też bardzo lubię tę serię górską i na szczęście udało mi się ją już skompletować. świetnie oddaje piękno naszych Tatr, które są naprawdę unikatowymi górami według mnie :)

    szkoła i studia już dawno za mną więc jedyną oznaką, że trwają ferie jest to, że jest mniej korków na ulicach :D ale tak poza tym szykuję się do weekendowego wyjazdu, który będzie dla mnie swoistymi feriami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, z tym Londynem to Ci wyszło :D. Ale trudno, jeszcze o nim napiszesz! Pocztówka jest cudowna, bardzo mi się podoba nie tylko dlatego, że jest z Postrabbit (bo mają czadowe kartki!), ale też z racji widoku górskiego, natura w pełnej krasie, czego chcieć więcej?
    U mnie nowy semestr, ostatni i SIEKIERY, SIEKIERY!!! Jeden przedmiot to tylko na szczęście wykład, ale drugi to i wykład, i ćwiczenia, które to będą istną katorgą... Nawet nie mam siły o tym pisać :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam góry oraz wszelkie pocztówki, które je przedstawiają :) A tutaj dodatkowo biała ramka, więc kartka jest cuuuudooownaa :) U mnie bieżący semestr będzie semestrem wielkich zmian. A ja przez podwyżkę postanowiłam na pewien czas zrezygnować z zakupu znaczków od poczty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pocztówka. Też nią się zachwyciłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tę pocztówkę zresztą jak i całą serię, ale sama nie mam żadnej w swojej kolekcji mimo, że góry kocham! <3
    Nowy semestr u mnie raczej będzie okropny bo więcej mnie na zajęciach nie będzie niż będzie, ale jakoś zleci, byle do czerwca ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też podoba się ta seria :)
    Ja niestety na razie nie mam takiego pojęcia jak ferie czy nowy semestr, ale może od przyszłego roku... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne pocztówki mają w tym sklepie, ta również do nich należy. Góry są niesamowite, wciąż jest mi ich mało, pomimo tego że nie jeżdżę za często na górskie wycieczki. Preferuję góry,a nie morze. A przynajmniej nie nasze polskie,zimne morze brr. Może gdybym była na słonecznej, ciepłej plaży z palmami, gorącym piaskiem,to zmieniłabym zdanie ;p Chciałabym zobaczyć ocean!
    Co do semestru, to ten okres życia już na szczęście za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna jest ta seria, choć jak na razie to tylko wysyłam pocztówki, a sama otrzymałam tylko jedną z te właśnie serii.
    Blogi czasamo robią psikusa, ale nie trzeba się tym przejmować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Górska seria z Postrabbit jest przepiękna. Akurat ta kartka nie jest moją ulubioną, co wcale nie oznacza, że mi się nie podoba. Post z Londynem zdążyłam przeczytać...a właściwie nie cały..miałam dokończyć później i nie zdążyłam :D
    Całe szczęście studia mam już za sobą, więc ta katorga (czytaj sesja) mnie omija :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tę serię! Jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny widok, ale to chyba nie są polskie Tatry. Z tego co wiem, tylko 1/4 Tatr Zachodnich należy do Polski.
    A ceny znaczków w Polsce są chyba najwyższe na świecie! Szwajcaria, strefa euro, USA i Australia skąd otrzymałem ostatnio pocztówki mają ceny znacznie niższe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam góry,piękny widok

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak przed chwilą napisałam pod innym postem... Góry zawsze robią na mnie wrażanie! Przepiękna pocztówka! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!