czwartek, 21 stycznia 2016

New York

Pocztówka, którą dostałam od mojego kuzyna!

Miała być z innego miejsca, więc Nowy Jork miło mnie zaskoczył :)

Hejka!
  Jak u Was zdrowie? U mnie już lepiej, oby tak dalej :) W tym czasie dużo pocztówek dostałam, muszę Wam je wszystkie pokazać, ponieważ są przepiękne! Dziś Dzień Babci, jeżeli jakaś babcia mnie czyta, to chcę życzyć wszystkiego najlepszego! Wszystkim dziadkom również wszystkiego dobrego :) Poza tym na moim blogu jest nowa strona z mapką, na której są zaznaczone państwa, z których mam już pocztówki. Blog przekroczył już 1600 wyświetleń, dziękuję za to, że ze mną jesteście! Prowadzenie bloga daje mi dużo radości, mam nadzieję, że czytanie tych moich "wypocin" sprawia Wam równie tyle przyjemności. A teraz przejdźmy do pocztówki :)
  Pocztówka wygląda tak, niestety doszła do mnie z trochę uszkodzonym rogiem, ale widok rekompensuje tę małą wadę. Lubię ujęcia z góry, a Nowy Jork prezentuje się bardzo okazale :) Poza tym śliczny kolor nieba, uwielbiam zachody i wschody słońca! Skorzystałam z tego, że na moich poduszkach są wypisane różne duże miejscowości, i zrobiłam zdjęcie w takiej formie :) Akurat New York był na górze, więc nie było ze zdjęciem większego problemu.
  Jak tam u Was sytuacja z pogodą? U mnie było dość zimno, ale śniegu brak. Dzisiaj widok z okna bardzo miło zaskoczył. A było tak:
 Miłego wieczorku!

12 komentarzy:

  1. Cieszę się, że zdrowiem już lepiej. :) U mnie też jest okej. Świetną niespodziankę sprawił Ci kuzyn! Pocztówka z Nowego Jorku to niezła gratka. Szczerze mówiąc - dopiero po chwili zwróciłam uwagę na wadę w rogu, więc chyba nie jest aż tak źle. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śniegu sporo, a na termometrze -14, więc mróz nieźle trzaska. Uwielbiam Nowy Jork, więc i uwielbiam pocztówki z tego miasta - sama przed dwoma dniami dostałam jedną nieziemsko ładną, która za jakiś czas zagości na moim blogu ;) Piękna pocztówka, gratuluję zdobyczy i życzę abyś w końcu pogoniła choróbsko na amen! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ze zdrowiej też troszkę lepiej..
    a ja się przymierzam do zrobienie takiej mapki,ale do dopiero jak przyjadę do Polski ;-)
    a pocztówka jest naprawdę piękna, uwielbiam pocztówki z USA ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. American Dream! teraz czas na coś z Zachodniego Wybrzeża :) kartka robi wrażenie, ładna perspektywa plus to światło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super niespodzianka, a widok na kartce cudowny! Śliczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ani jednej pocztówki prezentującej Nowy Jork :D Normalnie aż sama się temu dziwię! Widok jest wspaniały :)
    Moje zdrowie już zdecydowanie lepiej, dobrze że Twoje również! :)
    Co do pogody, to bez śniegu i jest -1 stopień C, więc nawet nawet, ale bardzo zimny wiatr!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna kartka, kolorystyka jej jest fajna :)
    W Łodzi to dzisiaj sypało do południa, później już nie, nawet trochę słoneczka wyszło. Za to wieczorem mróz okropny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka przepiękna! Aż trudno oderwać wzrok. U mnie śnieg leży już od zeszłego weekendu :) i z racji tego już zdążył sie zrobić szary,więc już tak pięknie się nie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny widok na pocztówce, oddający to z czego słynie Nowy Jork. Mam w swojej kolekcji kilka pocztówek z tego miasta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny widok! Ten kolor nieba jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna pocztówka :)! A co do pogody - u mnie odwilż :(!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest przepiękna! Zresztą jak każda z Nowego Yorku :D Chciałabym tam kiedyś pojechać! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!