czwartek, 14 stycznia 2016

Kanada

Moja pierwsza pocztówka z tagu na forum!

Tag "Woda i morze". Pocztówka od Inkarri.

Hej!
   Nie było mnie tu trochę dłużej niż zwykle :( Powodem mojej absencji są sprawy, które musiałam pozałatwiać w związku z ubezpieczeniem i nie tylko. Wróciłam również na rehabilitację, to jest mój drugi (i mam nadzieję ostatni) cykl zabiegów po złamaniu. Powoli zaczynam sobie szukać jakiegoś konkretnego zajęcia. Co z tego wyjdzie? Zobaczymy! Dziś mam dla Was pocztówkę z Kanady, a dokładniej z Parku Narodowego Banff, a jeszcze dokładniej znad Jeziora Moraine.
  Pocztówka jest ładna, podoba mi się w niej to, jak góry odbijają się w jeziorze. Bardzo lubię takie widoki! W lewym dolnym rogu można zaobserwować ślicznego gryzonia. Jest to pręgowiec amerykański (znalazłam na Wiki :P). Jest to charakterystyczne zwierzę dla wschodnich stanów USA i południowo-wschodniej Kanady. Na widocznym w tle globusie Kanady nie widać (jest niestety za wysoko), ale stanowi on ładne tło :)
   Do tej pory miałam tylko jedną pocztówkę z Kanady, ale nie była to widokówka. Pokazałam ją w poście o wyjątkowych kartkach z PC klik :)

Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. Piękna pocztówka, uwielbiam takie widoki, góry i woda - nie mogę oderwac wzroku ;) Czekam na swoją pierwszą pocztówkę z Kanady, miał mi ją wysłać znajomy, ale jakoś na razie cisza, więc chyba muszę się przypomnieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Banff, pocztówki stamtąd mają zawsze niesamowicie imponujące widoki, od których nie można oderwać oczu. już wielokrotnie powtarzałam, że uwielbiam połączenie wody i gór, mogłabym w takim miejscu bez wahania zamieszkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To miejsce z pocztówki jest przepiękne! Sama nie mam wielu kartek z Kanady ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pocztówka ;) Uwielbiam góry!
    Ja niestety nie brałam nigdy udziału w tagu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna pocztówka! Uwielbiam takie górskie widoki!

    OdpowiedzUsuń
  6. są góry, jest gryzoń, jest świeczka. 3x tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Górskie widoki na pocztówkach są cudowne! Ten kanadyjski znam i lubię :)
    Zwróciłam uwagę na globus ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny widok, chciałoby się rzucić wszystko i tam pojechać:) Kanada to mój ulubiony kraj jeśli chodzi o pocztówki i podróże.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dość,że kartka ładna, sposób prezentacji nowatorski, ciekawy opis... gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!