wtorek, 29 grudnia 2015

Postcrossing + pierwszy miesiąc bloga

26 grudnia minął pierwszy miesiąc bloga

Dziękuję, że tutaj jesteście :)

Hej!
  Jak tam po świętach? Jesteście przejedzeni, czy w tym roku jednak nie? Mam dla Was i dla siebie dobrą wiadomość! Taki świąteczny prezent :) Minął miesiąc, odkąd tutaj jestem i całkiem niedawno stuknęło 1000 wyświetleń bloga. Jestem bardzo zaskoczona, jest to mój sukces :) Dzięki Wam mogę tu być, pisać, dzielić się pasją, wymieniać się pocztówkami. Bardzo mi miło, że mogłam Was poznać i zacząć się bardziej udzielać. Z tej okazji wzięłam się za siebie i odpaliłam skaner, a skutkiem tego jest nowa strona na blogu o nazwie "swap". Jest tam mój album i mail, więc jeśli macie ochotę na wymianę, to zapraszam :) Mam wiele pomysłów na tego bloga i w 2016 roku mam nadzieję to wszystko zrealizować. Czuję, że to będzie owocny rok :) Chcę się podzielić również z Wami dobrą nowiną: JUŻ CHODZĘ :) Może nie jest to chód profesjonalny i trochę kuleję, ale już radzę sobie sama i jestem z siebie bardzo dumna :) Jak idę z przyjaciółmi, to trochę zostaję w tyle, ale nie martwię się, za parę tygodni będę ich wyprzedzać! Przynajmniej tak sobie wmawiam, ponieważ nigdy nie chodziłam szybko :D Okej, w tym okresie poświątecznym i przedsylwestrowym chciałabym Wam pokazać moje cuda postcrossingowe, a oto i one:
  Bardzo zimowa i klimatyczna pocztóweczka. Sachalin to wyspa u wybrzeży Rosji, blisko Japonii :) Kartka jest bardzo urocza, renieferek jest obecny. Kojarzy mi się trochę ze świętami, choć nie ma tutaj nawiązania właśnie do tego okresu. W każdym razie bardzo mi się podoba, cieszę się, że ją dostałam :) Jest niezwykłą pocztówką, ponieważ jest jedyną z tego miejsca w mojej kolekcji. 

  Pocztówka z Kanady. Jest bardzo specjalna, ponieważ to pierwsza kartka, którą dostałam z PC :) Nie wiem czy sama bym sobie taką kupiła, ale miło mi, że ją dostałam. Nie wiem co mogę o niej napisać, ale mogę Wam zdradzić, co mnie się najbardziej podoba :)

  Po drugiej stronie można znaleźć coś takiego (niezupełnie tak to wygląda, ponieważ wycięłam to, co było wypisane, i swój adres, w rzeczywistości jest ona wypisana :P). Pięknie znaczki, ozdoby, naklejki :) Moja pierwsza karteczka z tego portalu i już taka piękna. To właśnie zainspirowało mnie do naklejania nalepek, bardzo lubię takie pocztówki dostawać :) A wyznaję zasadę, że wysyłam taką pocztówkę, jaką sama chciałabym dostać.

  Pocztówka dotarła do mnie z Czech. Bardzo mi się podoba, ponieważ ma dość jasny przekaż, że książki poszerzają nasze horyzonty. Zgadzam się z tym w stu procentach, ponieważ uwielbiam czytać :) Muszę się przyznać, że ta kartka trochę też kojarzy mi się z maturą ustną z polskiego (tak, wiem, to jest dziwne :P). Jeżeli ktoś zdawał ją w tym roku, albo będzie zdawał w następnych latach, to wie, o co chodzi. Kiedyś, jak przeglądałam gdzieś przykładowe polecenia, to właśnie trzeba było zinterpretować podobny obrazek. Pamiętam, że ten temat nie sprawiał mi aż tyle problemów, nawet potrafiłam odnieść się do innych tekstów kultury, co czasem sprawiało mi trudności :) Mimo wszystko pocztówka mi się podoba i uważam, ze jest to jedna z perełek, jakie dostałam z PC :)

  Post długi, ale myślę, że ciekawy :) Już w czwartek Sylwester! Przez złamaną nogę musiałam zmienić plany, ale i tak zapowiada się u mnie dobrze, spędzam Go z przyjaciółką, z którą dawną nie świętowaliśmy Nowego Roku :) A jakie Wy macie plany? Jakaś zorganizowana impreza, domówka czy może tak zwany "sylwester z Polsatem"? :D

11 komentarzy:

  1. Pocztówka z Sachalina świetna, tematycznie nawiązuje do radzieckich filmów animowanych.
    1000 znajomych na FB, a sylwester z polsatem:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również Szczęśliwego Nowego 2016 roku! Tegoroczny Sylwester z Polsatem jest w Katowicach, czyli moje okolice :D

      Usuń
  2. ani się obejrzysz a będziesz świętować rok bloga, szczególnie gdy ma się pomysły na niego! a do tego śmigać jak młoda łania :)
    z ostatnich Twoich kartek najbardziej podoba mi się ta ostatnia, właśnie przez jej prosty przekaz. osobiście nie wyobrażam sobie życia bez książek!
    sylwester w tym roku spokojny - z chłopakiem, jego siostrą i jej mężem u nas w domu. pewnie jakiś sylwester z Polsatem też obejrzymy, żeby porównać, bo wcześniej odbywał się w Gdyni, w której mieszkam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma być największa impreza sylwestrowa na Śląsku, może się dziać :) W takim razie życzę udanego świętowania!

      Usuń
  3. Podoba mi się bardzo ostatnia pocztówka, gdyż uwielbiam czytać książki, a i kartki o tej tematyce miło jest czasem otrzymać!
    Zobaczysz jak szybko zlecą Ci kolejne miesiące i nagle będziesz świętowała rok! :) Jednak i tak gratuluję już tego pierwszego miesiąca! I trzymam kciuki za kolejne!
    Co do Sylwestra to raczej na pewno w domu, z Polsatem, bo niestety w tym roku nie spędzam go w Polsce ze znajomymi, co jest trochę ciężkie do przeżycia (bo to byłby już chyba piąty Sylwester w tym samym gronie). Chyba, że nagle coś wymyślę, to wtedy chętnie zmienię plany :) Myślę jeszcze o poświęceniu tej nocy na doczytanie kilku książek rozpoczętych w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Bardzo dobry pomysł na spędzenie tej nocy z książkami, nie zawsze trzeba imprezować!

      Usuń
  4. Każda pocztówka ma coś w sobie i trudno mi wybrać tą najładniejszą. Gratuluję miesięcznicy i przy okazji życzę powrotu do pełni sił w Nowym Roku, oraz mile spędzonej zabawy sylwestrowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Tobie również życzę udanego Sylwestra i samych sukcesów w Nowym Roku :)

      Usuń
  5. Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ostatnia kartka! Jest idealna! Chętnie znajdę jej miejsce u siebie :D Mam nadzieję, że z dnia na dzień będziesz chodzić coraz lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!