sobota, 5 grudnia 2015

Mazury

Powrót do letnich przygód!

Wypoczynek nad jeziorem.

Hej!
  Dziś chcę pokazać wam jedne z moich "perełek" w kolekcji :) Dostałam je od przyjaciela, który na Mazurach bywa często, ponieważ jego pasją są żagle. Sama nigdy na taką podróż się nie wybrałam, ze względu na moją chorobę morską :( Nie ukrywam, że chętnie bym spróbowała, może kiedyś się odważę.  No to nie czekajmy więcej i już Wam pokazuję te cudeńka!
1.
  Ta pocztówka jest moją ulubioną, chyba nie muszę mówić dlaczego. Piękne kolory zachodu słońca, uwielbiam takie widoki. Mogłabym codziennie wychodzić nad jezioro i oglądać, jak słońce chowa się do wody :) Żaglówki idealnie oddają klimat Mazur, w cieniu zachodzącego słońca prezentują się magicznie! Ta pocztówka jest według mnie idealną pamiątką z tych okolic, mimo tego, że nie jest ona podpisana. Wydaję mi się, że podpis jest tu zbędny:)
 2. 
  Kolejna dawka kolorów zachodu słońca! Bardzo podoba mi się perspektywa, z jakiej zrobione jest zdjęcie na pocztówce. Na pierwszym planie statki, a dalej jeziorko oraz pięknie odbijające się słońce w wodzie. Jak dla mnie ta pocztówka również jest przepiękna i nie zamieniłabym jej na żadną inną. Jest podpis, ale nie atakuje bardzo i nie zaburza tego cudownego obrazu Mazur ukrytego w pocztówce. Poza tym, ładna czcionka.
  Mam nadzieję, że udało mi się Was przenieść w te piękne, mazurskie okolice oraz zaciekawić Was moimi pocztówkami. Słyszałam, że na Mazurach jest bardzo dużo komarów, to prawda? Niestety mam na nie uczulenie, ale uważam, że dla takich widoków jestem w stanie przeboleć ogromne czerwone bąble, które swędzą szczególnie w środku nocy. Chętnie się tam kiedyś wybiorę i może nawet spróbuję żagli :)

9 komentarzy:

  1. o, poznaję te kartki :D a na Mazury zapraszam, ze zorganizowaniem rejsu jachtem nie będzie problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pocztówki! Doskonale oddają klimat letniego mazurskiego żeglarskiego życia. Ja ubolewam nad tym, że swoje kartki z Mazur mogę policzyć na palcach jednej ręki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mazury zaczynają się jakieś 40 km ode mnie, więc dobrze znam podobne pocztówki. Piękne zachody słońca, nic dodać, nic ująć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, chciałabym mieszkać bliżej tych pięknych miejsc :)

      Usuń
  4. Ta druga to chyba moja ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na Mazurach, ale ta druga z pocztówek jest piękna i chętnie bym taką przygarnęła :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłem na Mazurach, bardzo chętnie pojechałbym tam na wczasy. Może pojedziemy kiedyś razem? :P

    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kartki pokazują jakie piękne miejsca mamy niedaleko siebie (czasami o tym nawet nie wiedząc) :) Myślę, że wiele osób zza granicy chętnie spędziłoby urlop własnie w takim miejscu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!