czwartek, 24 grudnia 2015

Święta, święta, święta...

Święta bądźcie już!



Hej!
 Witam Was w Wigilię! O tak, to już dziś! Chcę Wam życzyć zdrowych, wesołych, rodzinnych, magicznych Świąt Bożego Narodzenia :) Żeby ten czas był dla Was cudowny i dał wiele radości oraz siły na następne dni Nowego Roku. Nieważne, czy już przygotowania się skończyły, czy jeszcze zostało wiele do zrobienia. Może nie wszystko wyszło, ale najważniejsze jest to, że jutro rodzi się Bóg i czy będziemy mieć umyte okna, to sprawa drugorzędna :) Nie zapominajmy dziś o solenizancie i wyciągnijmy z tych świąt jak najwięcej, mimo, że może nie wszystko się udaje. A jeżeli udało się wszystko, to tym bardziej cieszmy się tym cudownie wspaniałym czasem :) WESOŁYCH ŚWIĄT :) 

  Ja dziś skończyłam ozdabiać okna, sami zobaczcie jak mi to wyszło :
  Może nie ma tu przepychu, ale piękno tkwi w prostocie :) Bardzo mi się to podoba i mam nadzieję, że z ulicy moje ozdoby wyglądają równie magicznie :) Szablony reniferków dostałam od cioci, skradły moje serce, ponieważ na pewno już wiecie, że je uwielbiam!
 
  Tutaj również reniferki, ale też gwiazdki i śnieżynki :) Gwiazda betlejemska ślicznie ozdabia mój parapet. Jeśli się przyjrzycie to w prawym dolnym rogu jest tańczący reniferek, którego dostałam od rodziców z jarmarku świątecznego. Jest mega słodki i tańczy, jak jest jasno, ponieważ ma baterię słoneczną :)

Jeszcze chcę Wam pokazać moją osobistą bombkę:
Oczywiście mam też dla Was pocztówki, ponieważ o pocztówkach na tym blogu mowa.
1.
Pocztówka z House of Postcards, zawładnęła moim sercem. Jest urocza!
2.

  To pocztówka, którą dostałam z PC :) Jest ona z Ukrainy, niestety nie wiem od kogo, ponieważ osoba, którą ją wysłała, nie podpisała się. Myślę, że przypadnie Wam do gustu tak samo, jak mi przypadła. Pingwiny z Madagaskaru w wersji świątecznej, idealnie :)

To tyle, starałam się jak najkrócej, żeby nie zakłócać Wam tak ważnego dnia. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w czasie świąt :)

12 komentarzy:

  1. Monia!Wesołych Świąt! I pięknych kartek w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za piękne życzenia, najlepsze są te z oknami, bo cóż tam nieumyte okna, jeśli mamy z kim świętować i dzielić wspólne chwile, to jest najważniejsze.
    Pogodnych Świąt, a w Nowym Roku samych pozytywnych chwil!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt, lepszego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Renifery są super! Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Renifery są urocze! No i Pingwiny z Madagaskaru wymiatają :)
    Również wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również posiadam bombkę ze swoim imieniem :)
    Przywiozłam ją lata temu z wycieczki do fabryki bombek w Złotoryji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam mała zawsze chciałam móc ozdobić okna (bo wszyscy to robią - to ja też chciałam :D), ale jakoś zawsze słyszałam 'nie' :D Od tamtego czasu jakoś wyleciało mi to z głowy :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!