wtorek, 15 grudnia 2015

Grecja i gratis

Pocztówka bez widoków, ale bardzo oryginalna

pocztówka wyciągnięta ze skrzynki


Hej!
  Jak przygotowania do świąt? U mnie już powoli czuć tę magię, którą niesie ze sobą ten wyjątkowy czas. Pierniki jeszcze nieupieczone, ale to kwestia czasu. Mam dla Was pocztówkę z Grecji, jest to kartka, którą dostałam od przyjaciółki rok temu :) Grecja to miejsce, w którym jeszcze nie byłam, może kiedyś się wybiorę...kto wie. Życie jest zaskakujące! Do tego mam dla Was pocztówkę, którą dziś dostałam :) Chcę pokazywać na bieżąco, co dostaję, więc wcisnę ją właśnie tutaj, ponieważ do pokazania mam dziś tylko jedną pocztówkę z Grecji :)
1
  Miła Pani z Grecji :) Nie wiem, dlaczego Ona właśnie skojarzyła się mojej przyjaciółce ze mną, może ma wiedzę o moim wyglądzie za parędziesiąt lat. Mnie ta kartka urzekła, na tyle , że stoi u mnie w pokoju na widoku. Zawsze, jak ktoś wchodzi, to pyta się kto to jest. Odpowiedz brzmi "ja", uwielbiam to zdziwienie ludzi :P Taki portrecik, uśmiechnięta Pani, fajne okulary, podpis :) Bardzo dużo uśmiechu wywołała ta pocztówka, więc baaardzo za nią dziękuję :)
 2
  Pocztówkę dostałam od Melanie z Niemiec, z wymiany na fb :) Spodobała mi się, ponieważ jest bardzo śmieszna, ale też słodka za razem. Piesek jest cudowny, a ten Helmut I na obrazie jeszcze lepszy!

  Dziś to wszystko, nie rozpisałam się aż tak jak zwykle, może to i dobrze :) 
Życzę miłego wieczorku!

10 komentarzy:

  1. Miła Pani z Grecji wygrywa. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy niemieckie psy szczekają po niemiecku?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerość w uśmiechu, to jest odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę każdemu, aby będąc w wieku tej pani, był tak uśmiechnięty :) Pug na drugiej pocztówce rówenież pocieszny - uwielbiam pugsy, to takie słodziachne psiaki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pocztówka z Grecji wymiata jak dla mnie, bo uwielbiam tego typu kartki z lokalnymi ludźmi! Jeszcze jak na pocztówce jest nazwa tego kraju to już w ogóle jestem w siódmym niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. obie kartki nie są w moim typie, natomiast to prawda, chciałabym w wieku tej pani być nadal tak radosną i uśmiechniętą jak ona.

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile byłoby lepiej jakby każdy starszy człowiek był tak szczęśliwy i się tyle uśmiechał.. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!