czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowa moc!

Nowy Rok coraz bliżej

Ciekawe jakie pocztówki przyniesie 2016 rok :)

Hej!
 Witam Was w kolejnym wyjątkowym dniu tego miesiąca, jakby ktoś nie wiedział to dziś jest SYLWESTER (przypomina mi się jak na FB ludzie piszą, że pada śnieg, a w komentarzach są teksty typu "dzięki za info, nie mam okien :P). To jest ostatni post w tym roku, więc myślę, że mogę Wam pokazać rzecz, którą znalazła dla mnie przyjaciółka w Carrefour (lokowanie produktu, ale trudno). Otóż jest to kalendarz pocztówkowy! Dajcie mi znać, czy używacie i lubicie coś takiego, czy jednak to nie dla Was? Szczerze mówiąc, to jest moje pierwsze takie cudo :) Słyszałam o tych kalendarzach, ale jakoś nigdy mi nie było po drodze do sklepów, gdzie one były, a nie szukałam specjalnie, ponieważ ja kalendarzy ściennych nie używam (nie mam jak powiesić. W moich ścianach ciężko się przybija gwoździe). Tak myślę, że może będzie gdzieś stał, albo coś wymyślę, ponieważ uważam, że taki kalendarz jest super!
Już Wam go pokazuję:
  Podobno był już ostatni, nie dziwię się, są tam śliczne pocztówki :) Niektóre mam zamiar wysłać, inne sobie zostawić :) Ogółem to zawsze cieszę się z takich drobiazgów, więc teraz również mam mnóóóóstwo radości!

 Jako, że już jutro Nowy Rok, pokażę Wam pierwszy miesiąc:
  Pocztówka bardzo zimowa, chciałabym taki śnieg zobaczyć, choć przez jeden dzień. Teraz to albo plucha, albo dni, w których chciałoby się powiedzieć "ładną mamy wiosnę tej zimy". Nie lubię mrozów, ale czasami taki zimowy klimat by się przydał (a szczególnie na Wigilię, niestety w tym roku się nie udało).

Chciałabym Życzyć Wam Szczęśliwego Nowego Roku! Wszystkiego dobrego, smacznego, kolorowego, ciepłego, pozytywnego, radosnego i miłego! Oby ten rok przyniósł wiele ciekawych i dobrych zmian, ale też, żeby zostało to, co powinno zostać takie jakie jest :) Wiele sukcesów, pięknych pocztówek, interesujących podróży, poznania ciekawych ludzi, mało sprzątania, dużo czasu na realizowanie swoich planów i pasji i spełnienia najskrytszych marzeń! Życzę również udanego Sylwestra i szampańskiej zabawy!


Zapraszam Was na mojego bloga w 2016 roku, zapewniam Was, że zapowiada się ciekawie!

Cześć i do siego roku!

7 komentarzy:

  1. Widzimy się w przyszłym roku :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. do zobaczenia w 2016 :) żebyś się nie zniechęciła/znudziła i pisała dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie kalendarze, ale w moim małym miasteczku cieżko coś takiego zdobyć, może kiedyś mi się uda. Witam w nowym roku i życzę sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dorwałem kalendarz z widokami Jury Polskiej, bardzo podobny do tego. Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wygląda ten kalendarz, ale pocztówki muszą być dużych rozmiarów.
    Spełnienia wszystkich marzeń w 2016!

    OdpowiedzUsuń
  6. widziałąm tego typu kalendarze, mam kilka otrzymanych pocztówek z nich, ale sama nigdy takiego nie nabyłam. a że potrzebuję nowego kalendarza do domu to jest to myśl! :)

    i nieco spóźnione, ale wciąż szczere, szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiego kalendarza i chyba w tej formie widzę go pierwszy raz :) Chyba nigdy jeszcze nie kupiłam kalendarza nawet :D Jakoś mi są one niepotrzebne... ale tak czy inaczej super pomysł :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!