czwartek, 17 grudnia 2015

Coraz bliżej święta

Czas na wypisanie kartek świątecznych!

Zwyczaj już mało popularny, ale u mnie w domu nadal praktykowany.



 Cześć!
  Dzisiaj wypisywałam kartki i naszła mnie refleksja na ten temat. To już jest bardzo mało popularne w dobie internetu i sieci komórkowych, a szkoda. Według mnie takie karteczki oddają więcej niż sms napisany na szybko przed zjedzeniem barszczu z uszkami. Na szczęście moja mama nadal praktykuje tę tradycję i myślę, że w przyszłości ja też będę wysyłać kartki na święta. Miło jest otworzyć skrzynkę i zobaczyć taką niespodziankę, tym bardziej, że osoba, która tę kartkę pisała, myślała w tym czasie właśnie o mnie :)
A te cuda dziś wypisałam:
  To jest pierwsza część kartek, które już zostały wypisane :) Wiem, to już trochę późno, ale jakoś wcześniej z mamą nie mogłyśmy się zebrać. Praca mamy, rehabilitacja, wizyty u lekarzy itp. Szalony grudzień, nie powiem, że nie. Pocztóweczka w lewym dolnym rogu jest ze sklepu House of Postcard :) Bardzo mi się spodobała, jest klimatyczna i świąteczna :) Pozostałe trzy kupiła mama. Ogólnie wszystkie oddają klimat świąt i mam nadzieję, że osoby, które je otrzymają, będą zadowolone :)
  Co Wy o tym myślicie? Wysyłacie i dostajecie kartki na święta, czy raczej wolicie napisać sms lub zadzwonić?
Miłego wieczorku!

7 komentarzy:

  1. U mnie też się jeszcze wysyła kartki :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas też się wysyła, zazwyczaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już wysłane w tamtym tygodniu i poprzednim - trochę na raty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe czy dojdą na czas skoro są takie opóźnienia z PP :D Ja sama lubię wysyłać kartki :) Otrzymywać również, ale tutaj już jestem wybredna, bo nie lubię kartek takich bardziej religijnych... a każde inne są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałam kilka wczoraj, jednak tylko do Rodziny, bo coś nie mogłam się z niczym wyrobić w tym roku i coś nie wyszło mi wysłanie innych kartek jeszcze :/ dostałam też trochę kartek, to miły gest i lubię ten zwyczaj. Części osób wysyłam smsy bo trudno byłoby wszystkim wysłać kartki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja również tylko bliskiej rodzinie i znajomym. Wszystkim się nie da :( Ale ważna jest to, że całkiem się z kartek nie zrezygnowało.

      Usuń
  6. odkąd pamiętam jednym z tradycyjnych przygotowań świątecznych w moim domu było wypisywanie pocztówek do rodziny, kiedyś tych kartek było mnóstwo, z czasem liczba ta spadła do około 10. pamiętam, że jako dziecko zawsze najbardziej fascynowałam się tymi z zagranicy, to było coś! :D
    ja sama w tym roku wysłałam tylko do rodziny, dla innych jakoś mi w tym roku zabrakło czasu. jeśli o smsy chodzi to wysyłam tylko niektórym osobom, nie lubię wysyłanych masowo jednakowych smsów więc staram się jakoś personalizować te kilka, które piszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!