środa, 2 grudnia 2015

Nowe karteczki

Ze sklepu House of Postcards :)

Trochę inne niż zwykle

 

Cześć!
  Nie mogłam przegapić okazji i zrobiłam zamówienie, ponieważ jak pewnie wiecie wczoraj był dzień bez kosztów dostawy :) Dość duże zamówienie. Dziś pokażę Wam trzy sztuki, resztę będę sukcesywnie pokazywać, żeby nie zrobić posta na pięć metrów :)

  To było moje pierwsze zamówienie z House of Postcards i muszę stwierdzić, że jestem zadowolona. Co prawda jednej pocztówki, której zamówiłam nie było, ale dostałam cztery inne w ramach rekompensaty i w kopercie znalazłam zwrot za tę, której nie było. Uważam to za profesjonalne podejście. Będę śledzić, może ta karteczka, którą chciałam jeszcze się pojawi :) Przesyłka ekspresowa, dostałam zamówienie już na drugi dzień. Pocztówki tanie i bardzo ładne, każdy może znaleźć coś dla siebie.
Serdecznie polecam ten sklep!

Ok, to już pokazuję wam moje zdobycze :)


1. 
Mmmmm... babeczki :) Na osłodzenie dzisiejszego dnia idealne! Uwielbiam wypieki, więc musiałam ją dodać do koszyka i zamówić. Bardzo podoba mi się kolorystyka i sposób podania babeczek. Mam plan, żeby w pokoju powiesić sobie niektóre pocztówki z moich zbiorów i uważam, że ta właśnie będzie pasowała do mojego wnętrza. Pasuje również do mojego bloga :) Nic tylko się zajadać! Niestety można tylko oczami :(


 2.
A tutaj niespodzianka! Nie spodziewałam się, że taka pocztówka znajdzie się w mojej kolekcji. Zamówiłam ją, ponieważ mój chłopak interesuje się samolotami :) I tutaj On wkracza do akcji, ponieważ znalazł już ten samolot w internecie i właśnie siedzi i o nim czyta. Convair F-106 Delta Dart czyli amerykański ponaddźwiękowy myśliwiec przechwytujący zbudowany w drugiej połowie lat pięćdziesiątych XX wieku. W roku 1959 ten samolot ustanowił rekord prędkości, rozpędzając się do 2455 km/h. Jego nazwa pochodzi od charakterystycznego układu skrzydeł (skrzydło delta). Ten samolot prawdopodobnie służył (sądząc po malowaniu na ogonie) w Bazie Sił Lotniczych Malmstrom w stanie Montana. Jeżeli chcecie wiedzieć coś więcej to zapraszam na Wiki Convair F-106 Delta Dart. Pocztówka bardzo ładna, nie żałuję zakupu. Wydaję nam się (mi i chłopakowi), że stylizowana jest na lata sześćdziesiąte, też tak uważacie?




 3.
 Uwielbiam takie stylizowane pocztówki, są urocze :) Kolory mnie urzekły, przypominają mi stare klisze. Myślę, ze ta kartka również znajdzie miejsce gdzieś u mnie w pokoju. Aparat najprawdopodobniej jest z Niemiec (Monachium), wygląda na wiek XIX, ale na sto procent nie mogę stwierdzić. Nie zmienia to faktu, że pocztówka jest bardzo klimatyczna i cieszę się, że ją mam!

 Na dziś to wszystko. Mam nadzieję, że trochę inne pocztówki na moim blogu również będą Wam się podobały. Śledźcie uważnie, ponieważ za niedługo znowu wrzucę coś z mojego zamówienia :)
Miłego wieczorku! 

7 komentarzy:

  1. Piękne 15 ton czystej demokracji :P

    OdpowiedzUsuń
  2. kto by się spodziewał, że za brak wybranej pocztówki będą gratisy.. pozytywnie :)
    pocztówki ładne, zwłaszcza babeczki wyglądają zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką babeczkową pocztówkę tylko oprawić i w kuchni powiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia pocztówka szczególnie mi się spodobała. Lubię takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zamówiłem tam kartki, ale z racji wyjazdu czekają na mnie na poczcie. Mam nadzieję w poniedziałek je odbiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że również się nimi pochwalisz :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za komentarz!