środa, 6 stycznia 2016

Szwecja

Pierwsza kartka, którą wyciągnęłam ze skrzynki w nowym roku!

U mnie już spadł śnieg!


 Hej!
  Dziś u mnie chlapa, ale wczoraj świat za oknem był okryty białym puchem. W końcu doczekałam się śniegu! 

Wracając do pocztówki, pierwsza w nowym roku przyszła ze Szwecji od mojego przyjaciela :) Był tam na sylwestra, też miałam polecieć (nawet bilety już były zarezerwowane), ale niestety złamałam nogę. Trochę żałuję, nigdy nie byłam w Sztokholmie, ale może jeszcze kiedyś będę miała okazję :) Wiem jedno, ceny tam mają z kosmosu... W każdym razie, mojego przyjaciela na znaczek było stać, więc pocztówkę mam! Znaczki też są tam ciut droższe, za granicę wychodzi około 7 złotych... Ehh :(
  Pocztówka prezentuje się tak i jest przepiękna! Cudowny zachód słońca, to jest to co lubię na pocztówkach i na żywo też! Na kartce przedstawione jest Sodermalm, czyli południowa część centrum Sztokholmu :) Czyż ten widok nie jest niesamowity?
 
  A jak tam u Was? Dalej zimno, czy już trochę lepiej? U mnie jest już stopień na plusie, więc długo śniegiem się nie nacieszyłam :( Podobno ma padać po niedzieli znowu :)

9 komentarzy:

  1. Piękny widok na pocztówce! Fajnie było by się przekonać jak jest w rzeczywistości. Miałem okazje być tylko na południu Szwecji i jest tam znacznie cieplej niż nad polskim morzem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega piękna pocztówka, uwielbiam takie z zachodzącym słońcem, które odbija się w budynkach :) U mnie dziś była najzimniejsza noc w tym roku, rano przed 7:00 było -19. Śniegu nadal brak, muszę czekać na wzrost temperatury, aby trochę popadało. Koleżanka niedługo jedzie do Norwegi, ma wysłać mi pocztówkę, chciałam, żeby kupiła mi kilka, ale tam podobno jedna pocztówka kosztuje około 5zł na nasze :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szwecja aktualnie cieplejsza, niż Polska.. a na żywo wygląda jeszcze lepiej ;) jedynie na zachód słońca nie udało się trafić...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się,
    na pewno jeszcze tam pojedziesz :)

    P.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym odwiedzić to miasto zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka pierwsza kartka taki cały rok? :D Chciałabym! Taką kartkę również! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mega czadzior pocztówka (y)

    (tak, graty należą się też Pawłowi ^^)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam na południu Szwecji i nawet mnie ten kraj zauroczył, choć nie tak jak na przykład Włochy. Najbardziej podobały mi się bordowe chatki :) Stolicę też chętnie bym kiedyś zobaczyła. Kartka jest piękna! Szkoda, że nie mogłaś pojechać :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za komentarz!